

Dla każdej firmy logo jest czymś wyjątkowym. To ono odzwierciedla wartości danego przedsiębiorstwa a także w kilka sekund przedstawia czym ono jest. Jeśli nie masz jeszcze pomysłu na projekt logo dla Twojej firmy to nic straconego! Po przeczytaniu tego artykułu będziesz już wiedział od czego zależy cena takiego projektu oraz jak wykonać go w profesjonalny sposób.
Logo- dlaczego go potrzebujesz?
Wiele osób myśli, że logo to tylko taki znaczek do umieszczenia na firmowych produktach i dokumentach. Nic bardziej mylnego!
Biznes przypomina bowiem trochę randkowanie a logo Twojej firmy jest tym co ma przyciągnąć klientów. To ono ma sprawić, że zakochają się oni w Twojej marce już od pierwszego wejrzenia!
Może brzmi to trochę utopijnie, ale badania potwierdzają, że to właśnie obraz jest czymś co wpływa na nas najbardziej i decyduje o naszych myślach a nawet działaniach. Naturalnie, logo powinno sprawiać, że klient zainteresuje się Twoją marką i z ciekawością sprawdzi co oferuje Twoja firma. Jak to osiągnąć? Oto kilka przydatnych sztuczek.


Zwróć uwagę na kolory
W zależności od tego co chcesz przekazać za pomocą swojego logo i tego, kto jest Twoi potencjalnym klientem powinieneś dobrać odpowiednie barwy. Logo dla firmy to bowiem nie tylko znak, ale także psychologia kolorów. Poniżej przedstawiliśmy krótką listę kolorów wraz z krótkim opisem do jakich projektów najbardziej pasują.
- Czerwony: Czerwony oznacza podekscytowanie, pasję i gniew. To świetny wybór, jeśli Twoja marka jest głośna, młodzieńcza i chce się wyróżniać.
- Pomarańczowy: Pomarańczowy jest znacznie mniej używany niż czerwony, ale jest równie energetyczny. To żywy, orzeźwiający i zabawny kolor.
- Żółty: Jeśli chcesz wyglądać na przystępnego i przyjaznego, żółty to właściwy wybór. Wydziela pogodną, niedrogą i młodzieńczą energię.
- Zielony: Zielony jest niezwykle wszechstronny i może naprawdę działać dla każdej marki. Jest szczególnie idealny dla każdego, kto chce nawiązać kontakt z naturą.
- Niebieski: Niebieski to bardzo klasyczny i powszechny wybór. Jest uspokajający i chłodny, symbolizuje wiarygodność i dojrzałość.
- Brązowy: Brązowy może początkowo wydawać się dziwnym wyborem kolorów, ale doskonale sprawdza się w przypadku surowych i męskich logo w stylu vintage. Może nadać Twojej marce ręcznie robiony, niepowtarzalny i postarzany wygląd.
- Czarny: Jeśli szukasz eleganckiego, nowoczesnego i luksusowego wyglądu, czarny będzie świetnym wyborem. Minimalistyczne czarno-białe logo jest dobrym rozwiązaniem, jeśli chcesz zachować prostotę.
Postaw sobie odpowiednie pytania
Skoro logo dla firmy ma być Twoją wizytówką to zastanów się co właściwie chcesz przez nią pokazać. Jakie 3 słowa opisują Twoją firmę najlepiej? Czym chcesz wyróżnić się spośród konkurencji? Jakie słowa mogą być synonimem Twoich usług (szybkość, profesjonalizm etc.)?
Stwórz mapę myśli lub burzę mózgów a gwarantujemy Ci, że wyjdzie z tego naprawdę coś fajnego!
Ile kosztuje projekt logo dla firmy?
Cena logo jest zróżnicowana od ilości wstępnych projektów jednak cena profesjonalnego wykonania zaczyna się mniej więcej od 300 złotych. W naszej agencji przygotowaliśmy aż 3 wstępne pakiety logo dla firmy. Zawierają one od 2 do 5 wstępnych projektów a najdroższy z nich (Pakiet Logo Premium za 599 złotych) ma gratisowy projekt wizytówek. Taka cena to uczciwa oferta za profesjonalny wizerunek Twojej firmy!
Nasze ostatnie prace możecie zobaczyć także na naszym Instagramie i Facebooku!
Szymon
29 czerwca, 2021Bardzo fajny post. Moją uwagę szczególnie przykuł fragment o kolorach. Mam nadzieję, że kiedyś rozszerzycie go jeszcze bardziej, bo zapowiada się naprawdę ciekawie. Pozdrawiam!
Ania Be
9 lipca, 2021Liczę na to samo, co Szymon! Serdecznie pozdrawiam 😊