01. Wyróżnij swoją markę

O Wydruki, czyli m.in. wizytówki, bannery ulotki, to świetny sposób na przedstawienie swojej oferty. Dzięki nim, możesz zaprezentować ją w przejrzysty i elegancki sposób. W Pomyśl inaczej stworzyliśmy już dziesiątki takich projektów, dlatego chcielibyśmy powiedzieć o nich coś więcej.

Zacznijmy od wizytówek. Każda z nich jest podstawowym elementem marki i to właśnie one są jej pierwszymi przedstawicielami. Co więcej, klienci na ich podstawie oceniają jakoś danej firmy i jej profesjonalizm. Może wydawać się to lekko nieuczciwe, ale tak właśnie działa nasz umysł i nasza podświadomość.

Warto dodać, że na wizytówkach nie powinna znajdować się cała oferta a tylko jej zarys. Jej głównym zadaniem jest bowiem dostarczenie danych kontaktowych firmy i właśnie o tym powinniśmy pamiętać. Z kolei do przedstawienia pełnej oferty najlepiej służą takie rodzaje wydruków jak banery, roll up’y czy ulotki.

02. Gdzie używać swoich wydruków?

Każdy rodzaj wydruków jest trochę inny, dlatego służą one do różnych celów. Wspomnieliśmy już o wizytówce, jako źródle kontaktu do danej firmy, ale zastanówmy się na roll up’ami. Wiele osób myśli, że są one mało istotne, jednak tak nie jest. Wchodząc do salonu kosmetycznego, gdzie wszystko wydaje się być w jednym stylu, podporządkowanemu danej marce, od razu czujesz, że trafiłeś dobrze. Dzięki temu, szybciej zapamiętujesz dany brand i prawdopodobnie opowiesz o nim innym.

Wydruki nie służą zatem wyłącznie w celach marketingowych. Równie dobrze mogą być eleganckim przedstawieniem swojej oferty a także dekoracją. Na tle roll up’ów możesz na przykład robić zdjęcia swoim klientom, a ulotki mogą zawierać specjalny kod ze zniżką dla tych nowych. Jak widzisz, wszystko zależy od twojej kreatywności… bo o profesjonalny projekt zadbamy już my!