5,0 Google Rating

Strony www

Strona internetowa firmy – co powinna zawierać?

Responsywna strona internetowa firmy

Internet jest głównym medium, za pomocą którego, ludzie się porozumiewają. W obecnych czasach strona internetowa firmy jest nie tylko bazą informacji, ale również siedzibą wielu firm lub działalności. Jest to miejsce, które niewątpliwie ułatwia pewne czynności. Dzięki temu coraz więcej firm decyduje się na stworzenie własnych witryn, które pozwalają na lepszy marketing oraz obiecujące funkcjonowanie. Na co zatem należy zwrócić uwagę podczas tworzenia takowej strony?

Strony internetowe już od kilku lat stają się główną bazą dowodzącą niektórych przedsiębiorstw. Nic w tym dziwnego, bo coś co ma tak ogromny potencjał musi mieć rację bytu. Coraz więcej użytkowników decyduje się na zakupy przedmiotów bądź usług właśnie w sieci. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie ze względu na czas oraz relatywnie niską cenę. Dlatego warto zadbać o to, aby witryna, z której mają korzystać klienci, była funkcjonalna i miła w obsłudze. Oto kilka wskazówek, na które możesz zwrócić uwagę podczas kreowania swej witryny.

Strona internetowa firmy musi mieć cel

Cel, do którego chcesz dążyć musi być niejako wyznacznikiem strony. Strona internetowa ma wiele funkcji. Jedne służą do przekazywania informacji ze świata, a jeszcze inne zapewniają użytkownikom ciekawą rozrywkę. Musisz zatem wiedzieć, co chcesz przekazać na swojej witrynie.

Postaraj się ukazać stronę w klarowny i jasny sposób, aby klient wiedział czego się może spodziewać.

Projekt responsywnej strony internetowej - Warsztat Przygód
Projekt responsywnej strony internetowej dla firmy Warsztat Przygód – kliknij i sprawdź case study!

Strona internetowa musi być prosta

Istnieją strony, które poprzez dużą ilość zakładek lub różnego rodzaju informacji, tylko utrudniają znalezienie docelowego punktu, który interesuje klienta. Zadbaj więc o to, aby Twoja strona internetowa była prosta, a przede wszystkim przyjemna w obsłudze.

Użytkownik powinien wiedzieć czego i jak szukać, bez większych problemów. Postaraj się o to, aby w mniejszej ilości tekstu zawrzeć jak najwięcej, potrzebnych informacji.

…a także zrozumiała!

Witryna nie musi posiadać wyszukanych słów, które nie dotrą do każdego klienta. Prosty język nie świadczy bowiem o braku profesjonalizmu, a o Twojej chęci dotarcia do użytkownika. Jeżeli Twoja strona będzie zawierać zrozumiały kontent, to klient będzie wiedział, bez żadnych wątpliwości, co mu oferujesz.

Strona internetowa musi być ładna

Niewątpliwym jest, że estetyka strony przyciąga więcej zainteresowanych. Każdy przecież lubi dobry gust. Odpowiedni kontrast, unikalne kolory czy ciekawe projekty, np. zakładek, mogą być bardzo dobrym pomysłem. Dlatego postaraj się o to, aby nic nie było brzydkie lub odpychające.

Spraw, aby witryna była miła dla oka, co będzie świadczyć tylko dobrze o Tobie i Twojej działalności.

Przedstaw siebie innym

Zaletą wielu stron internetowych jest możliwość kontaktu z właścicielem. To bardzo przydatna kwestia, bo jeżeli klient będzie chciał o coś zapytać, albo rozwiać wszelkie wątpliwości, to możliwość kontaktu jest zbawienna. Dodatkowym aspektem jest przedstawienie siebie, to znaczy: jak się nazywasz, czym się zajmujesz itp. Uwierz mi, że klienci to docenią. Będą wiedzieli z kim mają do czynienia.

Strona internetowa firmy powinna zawierać eleganckie grafiki

Nauka niejednokrotnie udowodniła, że ludzie wolą oglądać różne obrazki, aniżeli czytać teksty. Dlatego też w miarę możliwości zamieszczaj grafiki, które będą pasowały pod względem merytorycznym i estetycznym. Postaraj się, aby również w tej kwestii, Twoja strona internetowa była odpowiednia.

Strona internetowa firmy – cena

Tak jak ze wszystkim, możemy odpowiedzieć, że cena profesjonalnej strony internetowej jest różna w zależności od kilku czynników. Ma na nią wpływ:

  • Ilość zakładek (podstron)
  • Funkcjonalności strony (moduł sklepu, blogu etc.)
  • Optymalizacja strony pod kątem szybkości i SEO
  • Wybór hostingu i wymagane konfiguracje (czasem jest z tym naprawdę sporo pracy!)
  • Integracje z innymi systemami (np. hurtownią bądź listą mailingową)

W agencji Pomyśl inaczej przygotowaliśmy kilka pakietów stron internetowych dla firm. Możesz wybrać jeden z nich i wygodnie zamówić go online. A potem wystarczy poczekaj tylko 2-3 dni na wstępny projekt!

Jeśli chciałbyś natomiast dostać indywidualną wycenę projektu albo sam nie wiesz, który pakiet najlepiej pasuje do Twojego pomysłu skorzystaj z sekcji Darmowa wycena. Z chęcią pomożemy Ci podjąć najlepszą decyzję 🙂

Odwiedź nasz profil na Instagramie oraz Facebooku. Serdecznie pozdrawiamy!

Komentarze

  1. Michał Jabłoński
    10 sierpnia, 2021 Odpowiedz

    Świetny artykuł Rafał 👏

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *